Connect with us

Auto

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για ένα από τα πιο εκκεντρικά αυτοκίνητα της Citroen, το C4 Cactus. Η γαλλική φίρμα δεν έχασε χρόνο να αναπτερώσει το ηθικό και παράλληλα να δημιουργήσει μια νέα τάξη πραγμάτων στη γκάμα της. Είμαστε στη Γαλλία και σας μεταφέρουμε περισσότερα…

Αποστολή στη Μασσαλία: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ (gt@newsauto.gr)

Το όνομα «Cactus» δεν υφίσταται πλέον στο πίσω τμήμα, εκεί όπου παρέμεινε μόνο το «C4», αλλά το συναντάς μόνο στην πλαϊνή τρίτη κολόνα, σαν να χαρακτηρίζει ουσιαστικά μία έκδοση και όχι το ίδιο το μοντέλο. Η μετατόπιση των πλευρικών προστατευτικών «airbumps» χαμηλότερα, μαζί με την διακριτική παρουσία τους υποδεικνύει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο την στροφή σε επίπεδο φιλοσοφίας. Μια πιο γήινη εικόνα ικανή να προσελκύσει περισσότερο κοινό που προτιμά ένα ευρύχωρο οικογενειακό hatch χωρίς τον εκκεντρικό χαρακτήρα ενός crossover.

Το νέο διατηρεί αρκετά στοιχεία από τη λειτουργικότητα του υπάρχοντος C4 Cactus, όπως για παράδειγμα τη διάταξη του ταμπλό ή τη μετακίνησή του αερόσακου συνοδηγού στην οροφή, κάτι που βοηθάει και στην αύξηση του διαθέσιμου χώρου για τους επιβάτες. Με την ευκαιρία της ανανέωσης, εμπλουτίστηκε ο εξοπλισμός με μια μεγάλη γκάμα οδηγικών βοηθημάτων αλλά και ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.

Citroen-C4_Cactus-2018-tsiro-640

Στα υπόλοιπα σημαντικά έχουμε την προσθήκη ενός ακόμη υπερτροφοδοτούμενου 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 130 ίππους (PureTech) στην ήδη γνωστή γκάμα (με 82 και 110 ίππους για την βενζίνη, 1.6 BlueHDi με 100 και 120 ίππους για το πετρέλαιο), αλλά και δύο νέες τεχνολογίες. Η πρώτη αφορά στη νέα ανάρτηση η οποία θα τοποθετηθεί και στο C5 Aircross. Οι Γάλλοι δεν σταματούν να σκαλίζουν την τεχνογνωσία τους στο συγκεκριμένο κεφάλαιο. Πρόκειται για ένα σύστημα με μεταλλικά ελατήρια και αμορτισέρ, για την ακρίβεια «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα» (Progressive Hydraulic Cushions), το οποίο η γαλλική φίρμα κατοχύρωσε με ευρεσιτεχνία. Πρόκειται για δύο υδραυλικά «στοπ» σε κάθε τροχό, ένα για τη συμπίεση και ένα για την επαναφορά αντίστοιχα, τα οποία υποβοηθούν τα ελατήρια και τα αμορτισέρ στην απορρόφηση των κραδασμών, την ώρα που οι τροχοί περνούν πάνω από έντονες ανωμαλίες και οι κάθετες κινήσεις τους είναι αυξημένες. Σαφώς στο στόχαστρο τέθηκε η βελτίωση της άνεσης, η οποία εξακολουθεί εμφατικά να αποτελεί τη βασική προτεραιότητα.

Citroen-C4_Cactus-2018-inter-tsiro-640

Η δεύτερη καινοτομία αφορά στα νέα καθίσματα “Advanced Comfort” τα οποία εκτός από τη νέα τεχνολογία κατασκευής υιοθετούν τώρα νέο αφρώδες υλικό υψηλής πυκνότητας (15mm παχύτερο). Τα συγκεκριμένα καθίσματα προσφέρουν ταυτόχρονα καλή στήριξη στο σώμα μαζί με υψηλά επίπεδα άνεσης, χωρίς να χάνουν τις ιδιότητές τους με το πέρασμα του χρόνου. Μην ξεχάσουμε να σας πούμε τέλος για την σημαντική βελτίωση που διαπιστώσαμε στην αντιληπτή ποιότητα του εσωτερικού. Ένας τομέας ο οποίος είχε συζητηθεί αρκετά στο απερχόμενο μοντέλο.

Citroen-C4_Cactus-2018-tsiro-640-1

Στους γαλλικούς δρόμους και στη σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε με το «νέο» C4 Cactus επιβεβαιώσαμε το αναμενόμενο. Την main stream στροφή στο ρεαλισμό που υπαγορεύουν τα αμιγώς πεντάθυρα hatchback, σε συνδυασμό με τη γαλλική άνεση στα εκ των ουκ άνευ. Ο τυπικός τρόπος που ένα μικρομεσαίο Citroen σε μεταφέρει «ατσαλάκωτο» στον προορισμό σου, με σωστό αποτελεσματικό κράτημα, αλλά και αυτή την σχετικά απομακρυσμένη αίσθηση των ζωτικών οργάνων. Περισσότερα στη χώρα μας στα τέλη Μαρτίου, όταν το C4 Cactus τεθεί προς πώληση, σε προσιτές αναλογικά τιμές, παραπλήσιες με το ήδη διαθέσιμο μοντέλο.

newsauto.gr

Δείτε επίσης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Auto

Αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων το 2018

Παροδική αποδείχθηκε η συμμόρφωση ιδιοκτητών ανασφάλιστων οχημάτων.

 

 

Ο αριθμός των τελευταίων αυξάνεται και πάλι, καθώς ο φόβος των προστίμων ξεχάστηκε από πολλούς. Τα στοιχεία των ασφαλιστικών δείχνουν ότι το γ’ τρίμηνο του 2017, βάσει διασταυρώσεων, ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων αυξήθηκε κατά 600.000. Εξ αυτών, πάνω από 300.000 ιδιοκτήτες δεν ανανέωσαν το συμβόλαιο τους το επόμενο τρίμηνο.

Η τάση αυτή καταγράφεται, όπως παρατηρεί η Καθημερινή, παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στον κλάδο αυτοκινήτου μέσα από τη συμπίεση των τιμών στα ασφάλιστρα τόσο από τις εταιρείες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών (ΕΠΥ) όσο και από τις ελληνικές εταιρείες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά την αύξηση κατά 600.000 του αριθμού των ασφαλισμένων οχημάτων που παρατηρήθηκε μέσα στο 2017 φθάνοντας συνολικά τα 6 εκατ. οχήματα, τα ασφάλιστρα του κλάδου παρέμειναν στα ίδια επίπεδα, περίπου στα 730 εκατ. ευρώ.

Στο μεταξύ η ΑΑΔΕ έχει διαμηνύσει πως μέσα στο μήνα θα πραγματοποιήσει νέα διασταύρωση στοιχείων για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, κάτι που από εδώ και στο εξής θα γίνεται δύο φορές το χρόνο.

Δείτε επίσης

Continue Reading

Auto

Το νέο CR-V από την Honda

To ιαπωνικό SUV κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης, διαθέτοντας πολλά νέα στοιχεία. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

H Ηonda είναι έτοιμη να παρουσιάσει την ευρωπαϊκή version του CR-V, η οποία κυκλοφορεί ήδη σε άλλες αγορές. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία το μοντέλο φέρει πολλές αλλαγές, με τις μεγαλύτερες από αυτές να αφορούν στην γκάμα των μηχανικών συνόλων. Κάτω από το καπό δεν θα βρεθεί κάποιο ντίζελ μοτέρ και έτσι θα προσφέρεται με έναν 1.500άρη turbo VTEC κινητήρα βενζίνης (θα συνδυαστεί με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) & με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το υβριδικό αυτό σύστημα θα συνδυάσει ένα 2λιτρο i-VTEC μοτέρ βενζίνης κύκλου Άτκινσον με δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας προσφέρει επιπλέον δύναμη και ένας λειτουργεί ως γεννήτρια), καθώς και με μια νέα μετάδοση με μια μόνο σχέση, που προσφέρει περισσότερη αμεσότητα. Η Honda υπόσχεται ότι και στις δύο περιπτώσεις η κατανάλωση θα είναι αρκετά χαμηλή, ενώ ιδίως αυτή της βενζινοκίνητης έκδοσης θα είναι κορυφαία για την κατηγορία.

Και οι δύο επιλογές κινητήρων του νέου CR-V είναι προσθιοκίνητες, ενώ μπορούν να συνδυαστούν και με τετρακίνηση. Μάλιστα, η Honda τονίζει ότι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 38 χλστ., φθάνοντας πλέον στα 208 χλστ. στην βενζινοκίνητη 4X4 έκδοσή του. Από εκεί και πέρα, το νέο Honda CR-V διαθέτει ένα αρκετά μοντέρνο design ενσωματώνοντας την πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, εσωτερικό με περισσότερα hi-tech στοιχεία (π.χ. 2 οθόνες 7 ιντσών για πίνακα οργάνων και σύστημα infotainment), αλλά και λόγω του νέου πατώματος πάνω στο οποίο στηρίζεται, υψηλή ποιότητα κύλισης στο δρόμο και καλύτερα off-road χαρακτηριστικά.

Η πρακτικότητα στο εσωτερικό αναμένεται ακόμη καλύτερη σε σχέση με αυτή του υπάρχοντος μοντέλου, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρξει και 7θέσια έκδοση με 3 σειρές καθισμάτων. Η Honda προς το παρόν δεν ανακοινώνει τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, κάτι που αναμένεται να συμβεί την επόμενη εβδομάδα, μαζί και με την ανακοίνωση περαιτέρω στοιχείων του νέου μοντέλου.Το λανσάρισμα του νέου Honda CR-V αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο αρχικά με τον turbo κινητήρα βενζίνης. Το 2019 θα ακολουθήσει αυτό της υβριδικής έκδοσης.

Honda to unveil the all-new CR-V at the Geneva Motor Show

Honda to unveil the all-new CR-V at the Geneva Motor Show

Δείτε επίσης

Continue Reading

Auto

Παρουσίαση της 5ης γενιά του Audi A6

H γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες πληροφορίες και εικόνες της νέας γενιάς του Audi A6.

Πρόκειται για την 5η γενιά του Audi A6 και την 8η γενικά για τα μεγάλα σεντάν της γερμανικής μάρκας, μετά τις 3 γενιές του Audi 100 (η 4η μετονομάστηκε στην ανανέωσή της σε A6). Το νέο μοντέλο θα είναι ένας από τους σταρ της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης που ξεκινά την Τρίτη, με τις πωλήσεις του στην Ευρώπη να αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούνιο.

Το A6 έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε σχέση με το προηγούμενο, φθάνοντας πλέον στα 4.939 χλστ. μήκους (+7 χλστ.), 1.886 χλστ. πλάτους (+12 χλστ.) και 1.457 χλστ. ύψους (+2 χλστ.). H Audi τονίζει ότι λόγω της αύξησης αυτής υπάρχουν ακόμη καλύτεροι χώροι στο εσωτερικό. Το πορτ-μπαγκάζ ωστόσο παραμένει στα ίδια επίπεδα με πριν (530 λτ.).

Στο εσωτερικό συναντούμε πολλά κοινά με το νέο Audi A7 Sportback σε ένα εντυπωσιακό σχεδιαστικό αποτέλεσμα που τονίζει στον ανώτατο βαθμό τον hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουμε τον πλήρως ψηφιακό, 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων, την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ψηλά στην κεντρική κονσόλα, αλλά και την χαμηλότερη των 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού.

 

Στο πεδίο της αεροδυναμικής, το νέο αμάξωμα έχει μειώσει το σχετικό αεροδυναμικό συντελεστή μόνο στο cd:0.24, επιφέροντας έτσι πολλά πλεονεκτήματα σε κατανάλωση, ηχομόνωση, αλλά και επιδόσεις.

Audi A6 Sedan

Περνώντας στο εσωτερικό, εδώ συναντούμε πολλά κοινά με το νέο Audi A7 Sportback σε ένα εντυπωσιακό σχεδιαστικό αποτέλεσμα που τονίζει στον ανώτατο βαθμό τον hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουμε τον πλήρως ψηφιακό, 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων, την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ψηλά στην κεντρική κονσόλα, αλλά και την χαμηλότερη των 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού.

A6 new 640 (3)

Φυσικά, η ποιότητα στην καμπίνα αναμένεται να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ δεν λείπουν και όλες οι απαραίτητες ανέσεις ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας (π.χ. καθίσματα θερμαινόμενα-ψυχώμενα-με μασάζ, premium ηχοσύστημα της Bang&Olufsen, ιονιστής για τον αέρα στο εσωτερικό κ.λπ.). Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο Audi A6 θα ξεκινήσει την καριέρα του στην Ευρώπη με δύο μοτέρ, τον 3λιτρο TFSI V6 βενζινοκινητήρα των 340 ίππων ισχύος και 500 Nm ροπής, αλλά και τον 3λιτρο TDI V6 diesel των 286 ίππων ισχύος και 620 Nm ροπής.

Η Audi ανακοινώνει ότι και οι δύο εκδόσεις θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητες (με σύστημα quattro), ενώ θα προσφέρονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η μεν βενζινοκίνητη έκδοση με το 7τάχυτο S tronic και η μεν diesel με το 8τάχυτο tiptronic κιβώτιο της εταιρείας. Στο πεδίο των επιδόσεων, για το βενζινοκίνητο μοντέλο το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόνο 5,1 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Για το diesel προς το παρόν δεν ανακοινώνονται οι επιδόσεις του.

Audi A6 Sedan

Θα πρέπει να τονιστεί ότι η Audi συνδυάζει και τις δύο εκδόσεις με ένα «ήπιο» υβριδικό σύστημα, που διαθέτει έναν εναλλάκτη 48-Volt και μια μικρή μπαταρία ιόντιων-λιθίου, ώστε να παρέχει ενέργεια που μειώνει τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου σε καύσιμο (κατά 0,7 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Audi). Έτσι, η μέση κατανάλωση του βενζινοκίνητου A6 κυμαίνεται από 6,7 έως 7,1 λτ./100 χλμ. (ανάλογα με το μέγεθος των τροχών), ενώ του diesel από 5,5 έως 5,8 λτ./100 χλμ.

A6 new 640 (4)

Αρκετές αλλαγές και επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερο αλουμίνιο σε σχέση με πριν, ενώ υπάρχει και μια νέα μεταβαλλόμενη κρεμαγιέρα, για ακόμη περισσότερη αμεσότητα. Η Audi υπόσχεται ότι το νέο A6 είναι σημαντικά πιο σπορ οδικά και οδηγικά από το προηγούμενο. Ολοκληρώνοντας, να σημειώσουμε ότι η Audi προσφέρει και πολλά συστήματα αυτόνομης οδήγησης στο νέο μοντέλο, όπως αυτόματο σύστημα στάθμευσης και εξόδου από το γκαράζ, σύστημα που κρατά αυτόματα το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και πολλά άλλα. Επίσης, διευρυμένες  περισσότερο από ποτέ είναι και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, μέσω του αναβαθμισμένου συστήματος πολυμέσων MMI της Audi.

Δείτε επίσης

Continue Reading

news

%d bloggers like this: