Connect with us

Business

Κοστέλο: Προανήγγειλε πολυετή επιτήρηση και μεταρρυθμίσεις

Σε νέα παρέμβασή του στο Φόρουμ των Δελφών μετά τις 13.00 της Κυριακής ο εκπρόσωπος της Κομισιόν στους θεσμούς Ντέκλαν Κοστέλο είπε ότι οι νομοθετικές ρυθμίσεις για τις διαρθρωτικές αλλαγές έχουν περάσει από τη Βουλή αλλά πρόσθεσε ότι οι βαθιές αλλαγές, όπως η αντιμετώπιση των κόκκινο δανείων, εκτείνονται σε βάθος ως και 5 ετών.

 

 

 

«Σε επίπεδο της νομοθέτησης μπορεί να είμαστε στο 100% αλλά στο επίπεδο της εφαρμογής έχουν ακόμα μακρύ δρόμο να διανύσουμε». Στη λογική αυτή είπε ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο επιτήρησης για την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων καθώς όπως τόνισε τα επόμενα 3 με 4 χρόνια έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.

Εξάλλου λίγο νωρίτερα και ο επικεφαλής του ESM Κλάους Ρέγκλινγκ στην τοποθέτηση του υπογράμμισε ότι πιο σημαντικό είναι το μεταρρυθμιστικό έργο παρά η ελάφρυνση του χρέους ενώ δήλωσε ευθέως ότι τα μέτρα για το χρέος θα συνοδεύονται από περισσότερο ενισχυμένη εποπτεία των θεσμών σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες που ήταν σε πρόγραμμα στήριξης.

Ο κ. Κοστέλο, στη συνέχεια, τόνισε ότι χρειαζόμαστε μια στρατηγική ανάπτυξης που θα περιλαμβάνει τις μεταρρυθμίσεις που θα πρέπει να υλοποιήσει η Ελλάδα τα επόμενα τρία, πέντε ή δέκα χρόνια.

Η δόση και η τελευταία αξιολόγηση

Νωρίτερα ο εκπρόσωπος της Κομισιόν στους θεσμούς δήλωσε πως ως τα μέσα Μαρτίου αναμένεται να εκταμιευθεί η υποδόση των 5,7 δισ ευρώ. Πρόσθεσε ότι η ιδανική στιγμή για να ολοκληρωθεί η τέταρτη και τελευταία αξιολόγηση που περιλαμβάνει 88 προαπαιτούμενα είναι ο προσεχής Μάιος. Άλλωστε σύμφωνα με τις πληροφορίες του newmoney.gr η τρόικα θα επιστρέψει στις αρχές Μαΐου με στόχο να υπάρξει staff level agreement ως το Eurogroup της 24ης Μαΐου.

Λύση «πακέτο» για χρέος, «μαξιλάρι» και επιστροφή των κερδών

Ο κ. Κοστέλο μίλησε για την ανάγκη περαιτέρω ελάφρυνσης του χρέους και τόνισε ότι το Euro Working Group εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση. Είπε επίσης ότι στο Eurogroup του Ιουνίου πρέπει να υπάρξει λύση πακέτο για το χρέος, το δημοσιονομικό μαξιλάρι και ίσως την επιστροφή των κερδών από τα SMP και ΑΝFA μέσω της σύνδεσής τους με «θετικές επενδυτικές επενδυτικές πρωτοβουλίες».

Πέραν αυτών ο κ. Κοστέλο τόνισε ότι η Ελλάδα πρέπει να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις και να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει, μια αναφορά που θα μπορούσε να αφορά και το πακέτο μέτρων για το αφορολόγητο και τις συντάξεις τη διετία 2019-2020 το οποίο έχει ψηφιστεί από τη Βουλή το 2017.

Άλλωστε το Σάββατο οι απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες που προέκυψαν στο περιθώριο του Φόρουμ των Δελφών ανέφεραν ότι οι Ευρωπαίοι δεν δέχονται την αναβολή της ψηφισμένης μείωσης των συντάξεων από 1.1.2019 όπως επιδιώκουν στελέχη της κυβέρνησης.

Πηγή: newmoney.gr

Δείτε επίσης

Business

Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Uber σε όλο τον κόσμο

Η αμφιλεγόμενη εταιρεία μίσθωσης αυτοκινήτων έχασε αρκετά δισεκατομμύρια τα τελευταία χρόνια την ώρα που προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να κερδίσει περισσότερους πελάτες και να διεισδύσει σε μεγάλες αγορές.

 

 

Μόνο πέρυσι έχασε 4,5 δισ. δολ., ενώ το 2016 οι απώλειές της έφτασαν τα 2,8 δισ. δολάρια.

Η ιαπωνική εταιρεία τεχνολογίας  Softbank που έχει δαπανήσει αρκετά δισ. σε πολλές εφαρμογές μίσθωσης αυτοκινήτων, έσπασε τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των φίλων και των εχθρών της Uber επενδύοντας σε αυτήν.

Παρακάτω ακολουθούν μερικοί από τους πιο σημαντικούς ανταγωνιστές της και μια σύγκριση μεταξύ τους, με στοιχεία που συνέλεξε το CB Insights. Σημειωτέον ότι η Uber αποτιμάται σε 68 δισ. δολάρια.

– Didi Chuxing, Κίνα, αποτίμηση 52 δισ. δολ.

Η Didi εξαγόρασε τις δραστηριότητες της Uber στην Κίνα, αφού προηγουμένως οι δυο τους δρούσαν ανταγωνιστικά στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Η Uber απέκτησε μερίδιο σχεδόν 19% της Didi.

– Ola, Ινδία, αποτίμηση 3,7 δισ. δολ.

Η Uber την ανταγωνίζεται σκληρά επενδύοντας μεγάλα ποσά στην περιοχή. Πάντως το 2017 η Softbank επένδυσε 2 δισ. δολ. στην Ola τον Οκτώβριο του 2017.

– Lyft, ΗΠΑ, αποτίμηση 11,5 δισ. δολ.
Προσφάτως η Lyft ανακοίνωσε ότι διπλασίασε τις κούρσες της το 2017, έτος κατά το οποίο η καμπάνια #DeleteUber (διαγράψτε την Uber) μετά από το ξέσπασμα πολλών διχογνωμιών γύρω από τον αμερικανικό κολοσσό. Ο CEO της Uber, Dara Khosrowshahi, παραδέχθηκε ότι πέρυσι οι ΗΠΑ είχαν γίνει μια μη κερδοφόρα αγορά εξαιτίας του ανταγωνισμού από τη  Lyft.

– Grab, Σιγκαπούρη, αποτίμηση 6 δισ. δολ.
Η Uber λέγεται ότι ετοιμάζεται να πουλήσει τουλάχιστον ένα τμήμα των δραστηριοτήτων της στη ΝΑ Ασία στην Grab, σύμφωνα με πηγές.
Η Grab ξεκίνησε στη Μαλαισία το 2012  με μόλις 10 υπαλλήλους και τώρα έχει την έδρα της στη Σιγκαπούρη με πάνω από 3.000 υπαλλήλους σε όλη την περιοχή.

– GoJek, Ινδονησία, αποτίμηση στο 1,8 δισ. δολ.


Η GoJek είναι μια γηγενής ινδονησιακή εταιρεία τεχνολογίας με έναν στόλο που περιλαμβάνει πάνω από 400.000 αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.

Δείτε επίσης

Continue Reading

Business

Ακόμα φθηνότερα τα ακίνητα στο Λονδίνο!

Οι τιμές των ακίνητων περιουσιών του Λονδίνου υποχώρησαν για έβδομο συνεχόμενο μήνα καθώς οι πωλητές είναι συγκρατημένοι στο να προχωρήσουν στις πωλήσεις των σπιτιών τους, σύμφωνα με το Rightmove.

 

 

 

Η έκθεση του Μαρτίου από τον ιστότοπο όπου καταχωρούνται τα προς πώληση σπίτια, δείχνει ότι οι ζητούμενες τιμές μειώθηκαν κατά 0,6% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017, ενώ ο αριθμός των ακινήτων που πουλήθηκαν πρόσφατα μειώθηκε κατά 3%. Οι τιμές αυξήθηκαν κατά 0,6% από τον Φεβρουάριο, αλλά η αύξηση αυτή είναι μικρότερη από το συνηθισμένο άλμα των τιμών κατά την έναρξη της ανοιξιάτικης περιόδου.

Η πτώση των τιμών είναι «αναπόφευκτο να αποθαρρύνει ορισμένους πιθανούς πωλητές», δήλωσε ο Miles Shipside, διευθυντής του Rightmove στην έκθεση. «Αν και λιγότερα ακίνητα έρχονται στην αγορά, ο βραδύτερος ρυθμός πωλήσεων σημαίνει ότι αυξάνονται τα αποθέματα των απούλητων περιουσιακών στοιχείων, με αποτέλεσμα την επακόλουθη πτώση των τιμών».

Η πτώση των τιμών μπορεί να είναι ευπρόσδεκτη είδηση για μερικούς μετά από χρόνια, κατά τα οποία ο υπερβολικός πληθωρισμός έχει κάνει την ιδιοκτησία άπιαστο όνειρο για πολλούς στην πρωτεύουσα. Η μέση ζητούμενη τιμή στο Λονδίνο αυτό το μήνα ήταν 631.651 λίρες (880.000 δολάρια).

Σε εθνικό επίπεδο, η εικόνα ήταν λιγότερο θλιβερή και κατέγραφε αύξηση των τιμών κατά 1,5% τον Μάρτιο σε σχέση με τον Φεβρουάριο, μετά την «έντονη ζήτηση» από τους ιδιοκτήτες σπιτιού τους πρώτους δύο μήνες του έτους. Η μέση τιμή των 304,504 λιρών αυξήθηκε κατά 2,1% σε ετήσια βάση. Αυτό συγκρίνεται με τα κέρδη περίπου 6% που παρατηρήθηκαν πριν από περίπου μια διετία.

Δείτε επίσης

Continue Reading

Business

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της Olympic-Avis Greece από την Τράπεζα Πειραιώς

Η επένδυση αυτή αποδεικνύει την εμπιστοσύνη διεθνών οικονομικών κολοσσών στις δυνατότητες των υγιών ελληνικών επιχειρήσεων

 

 

Ολοκληρώθηκαν οι κανονιστικές εγκρίσεις από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και την Ευρωπαϊκή Αρχή Ανταγωνισμού για τη μεταβίβαση της OLYMPIC Εμπορικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε. (Olympic – Avis Greece) στην Avis Budget Group, τον κορυφαίο όμιλο μίσθωσης αυτοκινήτων παγκοσμίως, σε συνεργασία με την Otokoç Otomotiv.

Η τιμή εξαγοράς της εταιρείας είναι €80,6 εκ., ενώ η επιχειρησιακή της αξία (Enterprise Value) διαμορφώθηκε στα €320 εκ.

Η Olympic Avis Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, εκμεταλλευόμενη τα εμπορικά σήματα της Avis, Budget και Payless. Το 2017, η Olympic παρουσίασε έσοδα ύψους €170,4 εκατ. με στόλο μεγαλύτερο από 32.000 οχήματα.

Η επένδυση αυτή αποδεικνύει την εμπιστοσύνη διεθνών οικονομικών κολοσσών στις δυνατότητες των υγιών ελληνικών επιχειρήσεων και του ανθρώπινου δυναμικού τους, δεδομένου ότι η Olympic θα συνεχίσει με την ίδια δομή την δυναμική αναπτυξιακή της πορεία, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Επιπλέον, αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των επενδυτών αυτών στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Avis Budget Group με τον Όμιλο Koç, που φέτος κλείνει τα 90 χρόνια του, έχει στρατηγικό και μακροχρόνιο χαρακτήρα, γεγονός που σηματοδοτεί νέες δυνατότητες για το μέλλον.

Δείτε επίσης

Continue Reading

news

%d bloggers like this: