Connect with us

Μέσα στο 2018 ο διαγωνισμός για το έξυπνο νησί

Συνεργασία του ΑΔΜΗΕ με τη ΡΑΕ

Μέσα στο 2018 θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το έξυπνο νησί που ετοιμάζει ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας σε συνεργασία με τη ΡΑΕ.

Όπως επεσήμανε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Νίκος Χατζηαργυρίου, ο Διαχειριστής έχει καταλήξει σε δύο νησιά (ένα από τα οποία είναι η Αστυπάλαια) που καλύπτουν τις προδιαγραφές προκειμένου να εφαρμοστούν πιλοτικά οι καινοτόμες τεχνολογίες που απαιτούνται, οι οποίες στη συνέχεια θα μεταφερθούν και στα υπόλοιπα νησιά που θα παραμείνουν ενεργειακά αυτόνομα, δηλαδή δεν περιλαμβάνονται στον κατάλογο των διασυνδέσεων. Οι εν λόγω προδιαγραφές είναι κυρίως το μέγεθος (όχι πολύ μεγάλο αλλά ούτε πολύ μικρό, με ισχύ μεταξύ 5 και 10 μεγαβάτ) και η χαμηλή επί του παρόντος διείσδυση ανανεώσιμων πηγών.

Στόχος του προγράμματος είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των ΑΠΕ στο ενεργειακό σύστημα, σε ποσοστό πάνω από 60%, με αντίστοιχη υποκατάσταση του πετρελαίου diesel που τροφοδοτεί σήμερα τις αυτόνομες μονάδες των νησιών. Η τελική επιλογή του νησιού θα γίνει από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενώ ο διαγωνισμός για την υλοποίηση και λειτουργία του συστήματος θα γίνει από τη ΡΑΕ.

Μιλώντας σήμερα σε συνέδριο με θέμα «Έξυπνα Νησιά Και Έξυπνες Μικρές Πόλεις» ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης τόνισε ότι το νέο θεσμικό Πλαίσιο για τις ενεργειακές κοινότητες ανοίγει το δρόμο και στα νησιά για ομάδες καταναλωτών, Δήμων, επιχειρήσεων κλπ. να μετατραπούν από καταναλωτές σε παραγωγούς ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Οι στόχοι της εφαρμογής έξυπνων τεχνολογιών στα νησιά τόνισε ο υπουργός είναι η διασφάλιση της ενεργειακής τους αυτονομίας, ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών, η μείωση του κόστους για τους καταναλωτές και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Την Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία Smart Island Initiative παρουσίασε η Wioletta Dunin – Mazewska, στέλεχος της γενικής διεύθυνσης ενέργειας της ευρωπαϊκής επιτροπής. Η πρωτοβουλία αποσκοπεί στην επιτάχυνση της μετάβασης στην καθαρή ενέργεια στο σύνολο των 2.700 ευρωπαϊκών νησιών προκειμένου να μειωθεί η ενεργειακή τους εξάρτηση και το κόστος παραγωγής ενέργειας, να εφαρμοστούν καινοτόμες λύσεις στα ενεργειακά συστήματα και να βελτιωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας.

Πηγή: http://www.tovima.gr…cle/?aid=945216

Δείτε επίσης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Υπό επανεξέταση οι δαπάνες της εκστρατείας υπέρ του brexit στη Βρετανία

Ένας οργανισμός που είναι αντίθετος στο Brexit κέρδισε δικαστικά το δικαίωμα να αμφισβητήσει τις δαπάνες της εκστρατείας από την ομάδα «Vote Leave» που ήταν υπέρ της βρετανικής εξόδου από την ΕΕ, στο πλαίσιο του δημοψηφίσματος για την ένταξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Ηνωμένο Βασίλειο.

 

 

 

Οι δικαστές George Leggatt και David Holgate χορήγησαν άδεια την Παρασκευή για δικαστική επανεξέταση εναντίον της εκλογικής καμπάνιας «Vote Leave», ώστε να καθοριστεί αν η οργάνωση που υποστήριξε το Brexit δαπάνησε περισσότερα στην εκστρατεία της από ό,τι επιτρέπεται από τους κανόνες της Βρετανίας.

“Είμαστε ικανοποιημένοι” διότι η απόφαση “αναδεικνύει επίμαχα σημεία της δόμησης της εκστρατείας, που πρέπει να επιλυθούν”, ανέφεραν οι δικαστές στην απόφαση.

Οι δαπάνες από τις επίσημες ομάδες που διεξάγουν εκλογικές καμπάνιες κατά τη διάρκεια δημοψηφισμάτων περιορίζονται σε 7 εκατομμύρια λίρες (9,9 εκατομμύρια δολάρια) στο Ηνωμένο Βασίλειο σύμφωνα με τους κανόνες της εκλογικής επιτροπής. Το «Good Law Project», το οποίο ανέδειξε το αίτημα για επανεξέταση, ισχυρίστηκε ότι η «Vote Leave» παραβίαζε αυτούς τους κανόνες με τη δωρεά χρημάτων σε άλλες ομάδες που δρούσαν υπέρ του Brexit για τους ίδιους σκοπούς της καμπάνιας. Το δικαστήριο θα πρέπει να αποφασίσει αν οι δωρεές της Vote Leave θα έπρεπε να έχουν χαρακτηριστεί ως “δαπάνη που πραγματοποιήθηκε”, γεγονός που θα οδηγούσε σε υπέρβαση του ορίου των δαπανών.

“Ένας βασικός λόγος πίσω από την ανακίνηση του θέματος σχετίζεται με το μέλλον και ειδικότερα με τη διασφάλιση ότι κάθε μελλοντικό δημοψήφισμα θα διεξάγεται με βάση τους υπάρχοντες κανόνες”, δήλωσε το Project Good Law στο δικαστήριο.

Δείτε επίσης

Continue Reading

Μελέτη του ΙΟΒΕ και του Χρηματιστηρίου Αθηνών

Την παρουσίαση μελέτης του ΙΟΒΕ για την χρηματοδότηση της χρηματιστηριακής αγοράς και το νέο αναπτυξιακό πρότυπο της Ελλάδος παρουσιάζουν σήμερα το απόγευμα στο Χρηματιστήριο Αθηνών, το ΙΟΒΕ, αλλά και το χρηματιστήριο Αθηνών.

 

 

 

Παρόντες, θα είναι ο υπουργός Οικονομικών κ. Ε. Τσακαλώτος, ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γ. Στουρνάρας καθώς και ο πρόεδρος του χρηματιστηρίου Αθηνών κ. Σ. Λαζαρίδης.

Η μελέτη σύμφωνα με πληροφορίες, επικεντρώνεται στους τρόπους χρηματοδότησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω της εναλλακτικής αγοράς, των ομολόγων, των Funds, του crowdfunding κλπ. Επειδή η ευρωπαϊκή οδηγία ορίζει νέους τρόπους χρηματοδότησης – πέραν των τραπεζών- η μελέτη φωτίζει τα νέα εργαλεία χρηματοδότησης προκειμένου οι επιχειρήσεις να βρίσκουν κεφάλαια.

Δείτε επίσης

Continue Reading

Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Uber σε όλο τον κόσμο

Η αμφιλεγόμενη εταιρεία μίσθωσης αυτοκινήτων έχασε αρκετά δισεκατομμύρια τα τελευταία χρόνια την ώρα που προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να κερδίσει περισσότερους πελάτες και να διεισδύσει σε μεγάλες αγορές.

 

 

Μόνο πέρυσι έχασε 4,5 δισ. δολ., ενώ το 2016 οι απώλειές της έφτασαν τα 2,8 δισ. δολάρια.

Η ιαπωνική εταιρεία τεχνολογίας  Softbank που έχει δαπανήσει αρκετά δισ. σε πολλές εφαρμογές μίσθωσης αυτοκινήτων, έσπασε τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των φίλων και των εχθρών της Uber επενδύοντας σε αυτήν.

Παρακάτω ακολουθούν μερικοί από τους πιο σημαντικούς ανταγωνιστές της και μια σύγκριση μεταξύ τους, με στοιχεία που συνέλεξε το CB Insights. Σημειωτέον ότι η Uber αποτιμάται σε 68 δισ. δολάρια.

– Didi Chuxing, Κίνα, αποτίμηση 52 δισ. δολ.

Η Didi εξαγόρασε τις δραστηριότητες της Uber στην Κίνα, αφού προηγουμένως οι δυο τους δρούσαν ανταγωνιστικά στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Η Uber απέκτησε μερίδιο σχεδόν 19% της Didi.

– Ola, Ινδία, αποτίμηση 3,7 δισ. δολ.

Η Uber την ανταγωνίζεται σκληρά επενδύοντας μεγάλα ποσά στην περιοχή. Πάντως το 2017 η Softbank επένδυσε 2 δισ. δολ. στην Ola τον Οκτώβριο του 2017.

– Lyft, ΗΠΑ, αποτίμηση 11,5 δισ. δολ.
Προσφάτως η Lyft ανακοίνωσε ότι διπλασίασε τις κούρσες της το 2017, έτος κατά το οποίο η καμπάνια #DeleteUber (διαγράψτε την Uber) μετά από το ξέσπασμα πολλών διχογνωμιών γύρω από τον αμερικανικό κολοσσό. Ο CEO της Uber, Dara Khosrowshahi, παραδέχθηκε ότι πέρυσι οι ΗΠΑ είχαν γίνει μια μη κερδοφόρα αγορά εξαιτίας του ανταγωνισμού από τη  Lyft.

– Grab, Σιγκαπούρη, αποτίμηση 6 δισ. δολ.
Η Uber λέγεται ότι ετοιμάζεται να πουλήσει τουλάχιστον ένα τμήμα των δραστηριοτήτων της στη ΝΑ Ασία στην Grab, σύμφωνα με πηγές.
Η Grab ξεκίνησε στη Μαλαισία το 2012  με μόλις 10 υπαλλήλους και τώρα έχει την έδρα της στη Σιγκαπούρη με πάνω από 3.000 υπαλλήλους σε όλη την περιοχή.

– GoJek, Ινδονησία, αποτίμηση στο 1,8 δισ. δολ.


Η GoJek είναι μια γηγενής ινδονησιακή εταιρεία τεχνολογίας με έναν στόλο που περιλαμβάνει πάνω από 400.000 αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.

Δείτε επίσης

Continue Reading

news

%d bloggers like this: